De meest gestelde vragen
Sommige vragen m.b.t. internet aankopen bij Your Look... for less! worden steeds weer gesteld. Wij hebben deze vragen met antwoorden voor u samengevat.
Bestellen
Niet ieder figuur is hetzelfde! Daarom hebben wij een breed spectrum aan speciale maten in ons assortiment.
Heeft u een negen-cijferig nummer van ons gekregen? Noteer deze dan op een bestelregel van het bestelformulier en klik aansluitend op “in het winkelmandje”.
Heeft u een waardebon van ons ontvangen? Deze kunt u eenvoudig noteren bij stap 4 van het bestelproces bij het veld “Indien voorhanden waardebon/geschenkcode hier invullen”.
In beide gevallen wordt het tegoed automatisch afgetrokken of u ontvangt uw gratis geschenk.
Natuurlijk! Stuur uw bestelling naar klantenservice@your-look-for-less.nl. Om te zorgen dat u uw bestelling zo snel mogelijk in huis heeft, adviseren wij u het bestelformulier op internet in te vullen. Een ander voordeel van bestellen op internet is dat u meteen ziet of de artikelen van uw keuze leverbaar zijn.
Nadat u alle gewenste artikelen in stap 1 in het winkelwagentje heeft geplaatst, moet u zich aanmelden bij stap 2. Als u bij ons al een klant bent, is de eenvoudigste manier om uw klantnummer te gebruiken. Als u een nieuwe klant bent, selecteert u 'Ik ben hier nieuw'. Nu heeft u de mogelijkheid om uw persoonlijke gegevens voor de eerste keer te bekijken, wijzigen of als nieuwe klant in te voeren. In stap 3 kunt u vervolgens de gewenste afleverings- en betalingsopties selecteren. In de laatste stap 4 hebt u opnieuw de mogelijkheid om uw bestelling en uw informatie te controleren. Alleen door op "Bestellen met betaalplicht" te klikken, sluit u het bestelproces af.
Levering en retourneren
De verzendkosten bedragen € 5,50 per bestelling. Als niet alle artikelen van uw bestelling direct leverbaar zijn, dan worden deze zo spoedig mogelijk nagezonden. De verzendkosten van € 5,50 betaalt u natuurlijk slechts een keer per bestelling!
Als alle artikelen van uw bestelling leverbaar zijn, worden deze meteen binnen ongeveer 3 - 5 werkdagen verstuurd.
Uw bestelling wordt door PostNL bij u thuis bezorgd. Mocht u de eerste afleverpoging niet thuis zijn dan probeert de bezorger uw pakket af te geven bij de buren, of bij een PostNL-punt in de buurt. De bezorger laat een kaartje voor u achter met een ‘niet-thuiscode’. Met deze code kun u op track & trace zien waar u uw pakket kunt ophalen.
Post NL bewaart je pakket één week in het PostNL-punt en stuurt het daarna terug naar de afzender.
lets terugsturen? Geen probleem! Bij ons heeft u een bedenktijd van 100 dagen. Binnen deze tijd kunt u via een van de 2500 servicepunten van PostNL retourneren. Vergeet u daarbij niet het meegezonden retouretiket op uw paket te plakken of het onderstaand retouradres te vermelden. Wij zouden het op prijs stellen wanneer u de reden voor uw retourzending op het retourformulier aangeeft, zodat wij ons aanbod voor u verder kunnen verbeteren.
Voeg geen retourzendingen samen - stuur de artikelen in de ontvangen verpakking met documenten terug. De reden hiervoor is de opslag in diverse logistieke centra.
Heeft u moeite daarmee, kunt u altijd onze klantenservice via het contactformulier op onze internetpagina of telefonisch contacteren.
Betaling
Bij Your Look …for Less! kunt u betalen met iDEAL, PayPal, Creditcard of op rekening binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen.
Veilig en eenvoudig betalen
Open een PayPal-account. Verbind uw bankrekening of creditcard met uw PayPal-account en u kunt betalen met PayPal.
PayPal – hoe werkt het?
Na uw bestelling sturen wij u automatisch door naar de PayPal-pagina.
U kunt zich daar aanmelden met uw PayPal-inloggegevens of u kunt een nieuw account aanmaken.
Om veiligheidsredenen kan het nodig zijn om een code in te voeren. Hiervoor stuurt PayPal u bij het aanmelden de code via sms naar het telefoonnummer dat u in uw PayPal-account heeft geregistreerd. Als alternatief wordt u gebeld door PayPal op het telefoonnummer dat u heeft geregistreerd.
U bevestigt de betaling: het bedrag wordt direct van uw rekening afgeschreven, ongeacht de leveringsdatum.
Na een succesvolle afronding van de betaling ontvangt u bevestiging per e-mail
Veilig betalingsverkeer
PayPal is TÜV-gekeurd en voldoet daarmee aan alle strenge eisen die de TÜV aan een veilig online betaalsysteem stelt. Uw bankgegevens of creditcardnummer zijn veilig opgeslagen bij PayPal en beschermd door het SSL-protocol en de 128-bits versleuteling.
Zie de PayPal-helppagina's voor meer informatie.
De verzendkosten bedragen € 5,50 per bestelling. Als niet alle artikelen van uw bestelling direct leverbaar zijn, dan worden deze zo spoedig mogelijk nagezonden. De verzendkosten van € 5,50 betaalt u natuurlijk slechts een keer per bestelling!
Kies iDEAL als betaalwijze en selecteer uw bank.
Na het plaatsen van uw bestelling wordt u automatisch doorgeleid naar de door u gekozen bank.
Meld u hier aan met uw bankgegevens en bevestig de transactie.
Na succesvolle afronding ontvangt u een bevestiging van uw bestelling per e-mail.
Veiligheid
Iedere bestelling is op rekening met een zichttermijn van 14 dagen, zodat u uw bankgegevens niet via internet hoeft te versturen. Bovendien hebt u bij ons de mogelijkheid uw bestelling met SSL-beveiliging aan ons door te geven. Deze versleuteling zorgt dat de communicatie via internet veilig verloopt. Alle gegevens die u aan ons doorgeeft als u een bestelling plaatst, worden versleuteld en via een veilige verbinding verstuurd. U herkent de SSL-beveiliging aan het SSL-symbool rechtsonder op uw beeldscherm.
Als u bestelt hebt, ziet u normaal gesproken een bevestigingspagina. Als u op het bestelformulier uw e-mailadres hebt vermeld, krijgt u daarnaast een orderbevestiging per e-mail met een overzicht van de artikelen die u besteld hebt en de gegevens die u hebt doorgegeven.
Als u al klant bent, kunt u onder ‘Ik ben al klant’ uw klantnummer en uw geboortedatum invullen. Dan worden de andere velden, zoals naam en adres, automatisch ingevuld. U kunt deze gegevens natuurlijk op ieder moment wijzigen.
Nieuwsbrief
Controleer of uw computer verbonden is met het internet. De nieuwsbrief wordt alleen goed weergegeven als dit het geval is.
De laatste modetrends, de beste koopjes en aantrekkelijke acties. Met de gratis nieuwsbrief van Your Look... for less! bent u altijd op de hoogte! Wij informeren u over nieuwe producten in ons assortiment, nieuwe trends en aantrekkelijke aanbiedingen en prijsvragen. U kunt zich op ieder moment afmelden voor deze gratis nieuwsbrief.
Productbeoordelingen
Klantbeoordelingen – zo werkt het
Wij zijn benieuwd naar uw mening over het product dat u hebt gekocht. Met uw beoordeling helpt u andere klanten bij hun aankoop en ons bij het verder ontwikkelen van onze producten.
Voor het plaatsen van een klantbeoordeling is de daadwerkelijke aankoop van een product bij ons vereist. Het plaatsen van een beoordeling is alleen mogelijk via het desbetreffende klantaccount van de koper.
Deze beoordelingen zijn op de pagina's met productdetails voorzien van de opmerking 'geverifieerde aankoop'. Bij beoordelingen zonder deze opmerking kunnen wij op dit moment niet garanderen dat deze betrekking hebben op een daadwerkelijke aankoop.
Wij maken geen gebruik van betaalde reviews.
U vindt de meningen van andere gebruikers direct op de productpagina van uw gewenste artikel. Is er nog geen beoordeling of wilt u graag zelf een beoordeling plaatsen? U kunt dit eenvoudig in uw klantaccount onder 'Alle bestellingen weergeven' doen, nadat u het desbetreffende product hebt gekocht.
Om een beoordeling te plaatsen, moet u inloggen op uw klantaccount. Daar kunt u een productbeoordeling plaatsen in het overzicht van de door u gedane bestellingen.
Hier staat naast elk besteld product de knop 'Artikel beoordelen', zodat u elk artikel afzonderlijk kunt beoordelen. Klik gewoon op 'Artikel beoordelen' om meteen uw feedback te geven.
Vertel ons wat u leuk vond aan het product dat u hebt gekocht en wat beter had kunnen zijn. Onze klanten hebben het meeste aan beoordelingen met informatie over de kwaliteit en het uiterlijk van het product, beoordelingen met informatie over de gelegenheid waarvoor u het product hebt gekocht en beoordelingen waarin u aangeeft of het product aan uw verwachtingen heeft voldaan.
Als u concrete vragen over uw bestelling of de YourLookForLess-service hebt, kunt u contact opnemen via klantenservice@your-look-for-less.nl of 043 - 700 33 44. Door op 'Beoordelen' te klikken, stuurt u uw beoordeling rechtstreeks naar ons. Uw beoordeling doorloopt vervolgens een moderatieproces, waarbij wordt gecontroleerd of ze voldoet aan de gebruiksvoorwaarden, d.w.z. of er bijvoorbeeld geen prijzen van andere winkels zijn vermeld.
Normaal gesproken wordt uw beoordeling na uiterlijk 3 werkdagen op your-look-for-less.nl gepubliceerd.
Overige
Wij staan dagelijks van 8.00 tot 22.00 uur persoonlijk voor uw klaar op: 043 – 700 33 44
De snelste manier is natuurlijk via de chat. Klik daarvoor op "Chat" of stuur ons een e-mai aan:
klantenservice@your-look-for-less.nl
In het geval van klachten ontvangt u binnen 5 dagen een concreet inhoudelijk antwoord op uw verzoek, om daarna samen een oplossing te vinden. U ontvangt vooraf geen ontvangstbevestiging van uw klacht. U kunt klachten over een product of over de service indienen. U heeft hiervoor meerdere mogelijkheden, onze contactgegevens vind u hier. Of maak gebruik van ons contactformulier.
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.degeschillencommissie.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (www.ec.europa.eu/consumers/odr/)
Voor onze artikelen geldt de wettelijke garantie. Dit betekend dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.